lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag <3


Här kommer några bilder på vad som fanns till salu till alla hjärtan. Jag tycker det är en så rolig helg, det är kul att sälja också eftersom majoriteten av de som köper blommor är män och de är lättare att sälja till och är oftast mer öppna för förslag än kvinnor :D dessutom går det snabbt, de kommer in, väljer fort och lika snabbt ut igen.



Här har jag gjort en gullegris. Det är en griskruka av familjen Shen och i den är det en ripsalis, germini, några hjärtan och nålar.



Sådana här nivåbuketter gjorde jag en hel drös och de sålde riktigt bra. Blir vettigt pris på dem också då rosorna kostar mer än vanligt den här helgen.



Sometimes less is more. Simpelt och sött.




Kanske svårt att se men det är en passionros i "botten". Tycker den blev vacker. Det ser ut som att rosen är i ett litet lusthus.


2 kommentarer:

  1. Hej Frida, tack för den vänliga kommentaren på min blogg. Fina och kreativa alla hjärtans dags arrangemang du visar här, dom gick säkert åt som smör i solsken i lördags! Hör gärna av dig om du vill byta länkar. Ha en fin dag! Mvh // Annika

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Fin blogg! jag har lagt till dig under "intressanta människor"på min sida. www.josweb.se/blogg.
    Hoppas allt är bra! kram sofie

    SvaraRadera